Monday, July 27, 2009

Goodbye My Friends

Goodbye - L2M

I don’t know what to say,
and why I feel this way.
And when I think of you,
I know it’s sad but true.

Now that the bond is broken,
due to all the words that were spoken.
And now I got to let go,
This is what I want you to know.

Goodbye
My friend
This time, this is the end.
So long (so long my friend~)
I hope that one day, we will meet again.

I don’t know what to do,
cause now I’m here without you.
How can I heal this pain?
When all there is, is blame.

I’m looking for a new sky,
so I can mend this broken heart.
And now I got to let go,
this is what I want you to know.

Goodbye
My friend
This time, this is the end.
So long (so long my friend~)
I hope that one day, we will meet again.

I cannot wait, for these tears to dry.
I must move on right now and leave the pain inside.
Give me the strength, cause I cannot wait......





11 comments:

  1. 死鬼啊~!
    做么要折磨这张照片。。。
    把全部人弄到蒙蒙的~!
    除了那四位没蒙之外。。。
    要死~!

    ReplyDelete
  2. 哎哟!被你发现了?!
    哈哈哈哈哈哈~!
    我之前还想把我们除了他们4个全部变黑白添!又或者相反的=="
    过后想到好像死人照,所以放弃了咯~!阿哈哈哈哈哈哈!

    因为他们是主角啊!所以没有蒙咯!^^
    我们是咖喱角……^0^

    ReplyDelete
  3. 要死~!
    死鬼啊~!还要变到不像人样~!
    有眼睛,没有盲的人都看到咯~!
    (我不是歧视盲人,只有有点不愤。。。)

    什么咖喱角啦~!
    死鬼啊~!
    你才是咖喱角~!
    我是人了。。。
    要死~!
    死鬼啊~!

    ReplyDelete
  4. 这么激动干嘛?=="
    我所谓的咖喱角是小咔=="
    唉~!我把你弄回清楚咯~!=="
    不要生气啦~!
    我这样弄只是想把焦点放在他们身上罢了,没想到你不喜欢……=="

    ReplyDelete
  5. 做么要把小咖讲成咖喱角了?
    死鬼咯~!

    焦点要把它们放在身上也不用这样的吧!!
    要死~!

    好啦~!
    其实我觉得偶给的啦~!
    加油啦~!
    哈哈~!

    ReplyDelete
  6. 咖喱角是英文翻译咯~!LOL =="
    哦~!那你给些我意见咯!
    我只是想到这样弄而已^^

    ReplyDelete
  7. 你用这照片,搞到kaka一个人照在那里。。。
    好像很寂寞这样了~!
    哈哈~!
    我觉得可以cut出来。。。
    剩他们四个就好了~!
    哈哈~!
    这样会好一点吧~!
    不然搞到我们好像。。。
    choi~!好像。。“死人”这样了~!
    哈哈~!

    ReplyDelete
  8. 蛤?!会像死人咩?=="
    嗯嗯~~我之前也有想过这个问题,剩下他一个人在右边好像很奇怪、很寂寞……啊哈哈哈~!^^
    而且又不太看得出来……=="

    cut出来……那kaka的脚怎么办?啊哈哈哈哈哈哈~!>.<
    还有还有,我不会cut哦~~~啊哈哈哈哈!

    ReplyDelete
  9. 有一点咯~!哈哈~!

    cut出来,其实我。。
    其实我也不会咯~!
    哈哈~!
    慢慢学啦~!
    呵呵~!

    不是你不会~!
    你是还回给老师了~!

    ReplyDelete
  10. 我也有发现照片故意涂朦了咯~^^
    而且还注意到那些标记起来的歌词~
    还有~死鬼啊~
    这首歌我介绍的咧~
    上榜了也没有通知声~
    哈哈哈哈哈哈哈~

    ReplyDelete
  11. 哟哟~!!哈哈哈
    怎样通知你咧?
    你每次都放busy……害我都不敢找你啊!
    哈哈哈哈哈~~!^^

    ReplyDelete